SEO

Backlink Nasıl Yapılır (2018 Yeni)

•     Backlink’ler, her başarılı SEO kampanyasının azotlarıdır. Bu yeni kılavuz, 2018’de backlinklerin nasıl oluşturulacağını öğretecek. Okuyacağınız her strateji savaş testidir. Yüzlerce başarılı SEO kampanyası sayesinde, şimdi neyin işe yarayıp yaramadığını biliyoruz. başlamaya hazır mısın? Haydi atlayalım.
İçindekiler 1. Backlinks nedir?
2. Ne Zaman Backlink Oluşturulur
3. 7 Backlink Kalite Göstergeleri
4. Kaçınılması Gereken Zararlı Backlinks
5. “Temel” Backlink Nasıl Yapılır?
6. Güç Geri Bağlantıları
7. Gri Şapka Backlinkleri
8. Back Backks nasıl
9. Backlink Hakkında SSS Backlink nedir (ve nasıl çalışırlar)?
Harici bir web sitesi sizinkiyle bağlantı kurduğunda bir “backlink” oluşturulur. Bu yüzden bazı insanlar onlara “harici backlinkler” veya “gelen linkler” olarak başvurmaktadır. Eylemde nasıl göründüğü:   Bu bağlantılar sıralama bulmaca büyük bir parçasıdır. Ama ağır bağlantı kurma stratejisine girmeden önce… Sitenizin geri bağlantılar için hazır olduğundan emin olmanız gerekir. Ne Zaman Backlink Oluşturulur Pek çok kişi güçlü bir temel oluşturmadan önce bağlantı edinme sürecine girerler. Fark etmeniz gereken, güçlü bir temelin (iyi optimize edilmiş bir web sitesi) bağlantı yapınızı daha etkili hale getirmesidir. Geri bağlantılarınız daha etkili olduğunda, istediğiniz sonucu elde etmek için çok fazla ihtiyacınız yoktur! Sonuçta size zaman ve para kazandırır. Yani, bağlantı yapısına geçmeden önce şunları yapmanız gerekir:,
Tüm Teknik / UX Sorunlarını Düzeltin
Teknik sorunlar Kullanıcı Deneyimi’ni (UX) bozabilir ve UX, SEO performansıyla (veya eksikliğiyle) ilişkilidir.
Bunu sürecin temel aşaması olarak gör.
Bunun nedeni, bu süreçte hızınız varsa, geri dönüşlerin etkili olmayacağıdır.
Ve backlinks’in etkili olmadığı zaman ne olur?
Daha fazla para kazanmak için şirketinize daha fazla para yatırmanız gerekiyor.
Bakmanız gereken bazı teknik / UX sorunları şunlardır:
• Site yükleme hızı (Google’ın PageSpeed ​​Insights’ı kullanın)
• Mobil uyumluluk (Google’ın Mobil Dostu kontrolünü kullanın)
• İçeriği çoğalt (Siteliner kullan)
• Kanonik hatalar
• Duplicate META verileri
• Direktiflerin yanlış kullanımı (noindex, nofollow, vb.)
Yönlendirme Zincirleri
Bazen en belirgin çözümler yüzünüzün önünde. Yönlendirme zincirleri, sitenizi sabitledikten sonra otoritesini artıran başka basit bir sorundur.
Yönlendirme zinciri şöyle görünüyor:

Bu resimdeki problemi görüyor musunuz?
Sorun, “Page B” nin “Page A” ve “C Sayfası” son hedefi arasında bir tampon görevi görmesidir.
Bu teknik mesele otoritenin “Sayfa C” sini soymaktır.
Bunu düzeltmek için “Sayfa A” ile “Sayfa C” arasında 301 yönlendirme yapmanız gerekir:

Bir yönlendirme zincirini düzelterek, yetki / bağlantı hakkını doğrudan sayfaya gönderirsiniz.
Bu, bağlantı hakkının bir tampondan geçmesini sağlamaktan daha etkilidir.
302’ler
PageRank’ın 302 yönlendirmesiyle ilgili olup olmadığı konusunda bazı tartışmalar vardır. Yıllar boyunca, SEO’lar (kendim de dahil olmak üzere) her zaman 302’den 301’e değişmen gerektiğini belirttiler. Bu hala benim duruşum. Ancak, Gary Illyes’in konu hakkında söyledikleri: “30x yönlendirmeleri artık PageRank’i kaybetmiyor.”

30x yönlendirmeleri artık PageRank kaybetmez.

Gary doğruyu söylüyor mu? Muhtemelen.
Ama yine de riske değeceğini sanmıyorum.
Gerçekleştirdiğim yüzlerce SEO denetiminden, gerçek amaçları için (geçici bir yönlendirme) 302 kullanan birkaç web sitesi gördüm.
Çoğu durumda 302’ler kazayla daha fazla değildir.
Bu sözü edilen:
Gerçek amaçları için kullanılmıyorlarsa, 302’den 301’e kadar değişiklik yapma tercihim.
Kayıp Bağlantı Suyu (404 Link Reclamation)
Listenin en üstünde 404 bağlantı var, çünkü bu en kolay.
404’leri bulmak için Google Search Console’u kullanabilirsiniz (Crawl> Crawl Errors> Not Found):

Ayrıca 404’ü bulmak için Screaming Frog’u da kullanabilirsiniz (Response Codes> Client Error – 4xx):

Ardından, 404 sayfanın geri dönüşlerini görmek için Ahrefs’in veya Majestic’in toplu analiz araçlarını kullanın.
Bazı bağlantıları kaçırırsanız her ikisini de yapmanızı tavsiye ederim.
Bağlantı hakkına sahip sayfaları bulduğunuzda, siteye veya ana sayfanıza ilgili bir sayfaya 301 yönlendirmeniz gerekir.
Bozuk Dış Bağlantıları Onar
Sitenize yerleştirdiğiniz her dış bağlantı yetkisini sızdırıyor.
Bu nedenle, bozuk dış bağlantılar bulmak için sitenizi denetlemeniz (burada bir SEO denetim kontrol listesi) önemlidir.
Bu, içeriğinizdeki ve yorum bölümündeki her iki harici bağlantı için de geçerlidir.
Ahrefs kullanarak bu bozuk dış bağlantıları kolayca bulabilirsiniz.
“Giden linkler” e gidin ve “Broken Links” e tıklayın.

Bu sorunları en çok 302 yönlendirmeleri, yönlendirme zincirleri, 404 hataları, kanonik hataları, çift META verileri ve direktiflerin yanlış kullanımını bulmak için Screaming Kurbağa SEO Spider kullanabilirsiniz.
2. Güçlü bir Site Mimarisi Geliştirin
Akıllı bir site mimarisi geliştirmek, bağlantı kurma konusunda en fazla “paranızı vur” unuzu elde etmenin en iyi yoludur.
Favori site mimarisi stratejim ters silo kullanmaktır.
Bağlantısız sayfalara (ana sayfalar, kategori sayfaları, ürün sayfaları, vb.) Geri bağlantılar elde etmek yerine, ters silo içerik bakımından zengin sayfalara geri bağlantılar elde etmek için oluşturulmuştur.
Bunlar blog gönderileri veya bireysel bilgi odaklı sayfalar olabilir.
İşte nasıl çalışır:

Bu, bağlantı edinimi için daha etkili bir yaklaşımdır çünkü insanlar, satış odaklı sayfalardan değerli bilgilerle bağlantı kurmaya daha isteklidir.
Bu sözü edilen:
Ters siloların nihai hedefi, link otoritesini (PageRank) içerik varlıklarınızdan satış odaklı sayfalarınıza (dahili link üzerinden) dağıtmaktır.
Bu içerik merkezli yaklaşımın, sitenizin yetkisini büyütmenin en güvenli yolu olduğuna inanıyorum.
Beni bir sonraki noktaya getir:
3. Linkable Varlıklar Yaratın
Her etkili bağlantı kurma kampanyası, linkable varlıklar oluşturmaya başlamalıdır.
İlk olarak, linkable bir varlık nedir?

Bir linkable varlık, genellikle bilgi odaklı bir blog yazısı veya sayfasıdır.
Örneğin, şu anda okumakta olduğunuz bu blog yayını, bağlantılandırılabilir bir varlıktır. Sektörüme değer vermek ve eğitmek için tasarlandı.

Değerli içerik öğelerine geri bağlantılar elde etmek sadece daha kolay değil, aynı zamanda uzun vadede çok daha ölçeklenebilir.
Bunun nedeni, fazladan çaba sarf etmeden fazla mesai kazanmaya devam edebilmenizdir. Yani içeriği doğru şekilde oluşturduysanız.
Daha fazla bilgi edinmek için SEO içeriğinin nasıl oluşturulduğuna dair kılavuzumu okuyun.
Bu aşamada, web siteniz güçlü bir temel oluşturuyor, bu yüzden geri dönüşe başlama zamanı geldi, değil mi?
Bir saniye bekle.
Dalıştan önce “kalite” bağlantı fırsatının nasıl göründüğüne dair net bir anlayışa sahip olmanız gerekir.
Bu yardımcı olacak:
7 Backlink Kalite Göstergeleri
Tüm geri bağlantılar eşit şekilde oluşturulmaz ve bu yüzden iyi bir arka bağlantının neye benzediğini bilmeniz kritik öneme sahip. İzleyeceğiniz bazı kurallar şunlardır:
1. İlgililik
# 1 bağlantı kurma hedefiniz, sizinkilerle alakalı web sitelerine geri dönüş sağlamak olmalıdır.
Ama bunun için sözümü tutmayın. Google’ın arama kalitesi ekibinin eski bir üyesi olan Andre Weyher’in 2012’de şunları söylediği:
Bu ancak her zaman değerli olarak kullanılan bir yüksek PR sayfasından bağlantısını alma, örneğin PR almak, bugün senin açısından sitenin bir konunun önemi daha var kalmıyor, alaka yeni PR olur. – Andre Weyher
Bu alıntı belli olanı belirtiyor:
Link edinme çabalarınız en alakalı fırsatlarla başlamalıdır.
Ancak bu yaklaşımla ilgili bir sorun var:
Her bir bağlantı için% 100 tam uygunluk elde etmek gerçekçi değildir.
Bu yüzden bağlantı fırsatlarına öncelik vermek için İlgi Piramidi çerçevesini geliştiriyorum.
Alaka Piramidi
İşte görsel bir temsil:

Fikir oldukça basit.
Sınırlı% 100 uygun bağlantı fırsatları var. Bununla birlikte, araştırmanızı genişletirken, ilerlemek için daha fazla fırsat olacaktır.
tuşu (en alakalı beri) piramidin tepesindeki fırsatları öncelik ve (daha az alakalı fırsatlardan doğru) piramidin aşağı şekilde çalışır olduğunu.
Size daha pratik bir örnekle nasıl çalışacağını göstereyim.
Size bir ek şirkete yönelik fırsatları nasıl önceliklendireceğimi göstereceğim.
Birinci Seviye:% 100 Alaka Seviyesi
Ek şirkete% 100 uygun olan herhangi bir fırsata bir “1” atayacağım. % 100 alaka düzeyine bir örnek, ekleri inceleyen bir web sitesi olacaktır. Ya da, müşterinin kreatin gibi sunduğuna dair belirli bir eke odaklanan bir web sitesi.

sizi ikna etmek için mikro destek siteleri oluşturun. Yani bir linke inme şansı düşüktür.
İkinci Kademe:% 75 Alaka Seviyesi
% 75’i ilgilendiren tüm fırsatlar bir “2” atama alır. Bu kademe üzerinde “vücut geliştirme” fırsatlarına odaklanmak istersiniz.
Üçüncü Kademe:% 50 Alaka Seviyesi
Üçüncü aşamada, tüm “fitness” fırsatlarına odaklanacak ve onlara “3” atayacaksınız.
Fitness alanı sınırsız fırsatlara sahiptir.
İlk olarak, saf “fitness” bloglarına odaklanırsınız. Bundan sonra, herhangi bir spor, CrossFit veya koşucu bloğuna geçebilirsiniz.
Bu ilişki düzeyindeki tüm fırsatlara girmesi bir yıl sürecektir.
Tier Four:% 25 Alaka Seviyesi
Dördüncü aşamada, “sağlık” fırsatlarına odaklanacak ve onlara “4” atayacaksınız.
Genel olarak “sağlık” hakkında sayısız web sitesi var. Ancak, beslenme, yaşlı sağlığı, kadın sağlığı ve erkek sağlığı bloglarına da girebilirsiniz.
Katman Beş:% 0 Alaka Seviyesi
Beşinci aşamada, daha “genel” fırsatlara odaklanırsınız.
Örneğin, karımın kılavuzuna sonbahar kıyafetleriyle ilgili bağlantı kurarsam, muhtemelen “Katman 1” fırsatı kadar etkili olmaz. Çünkü SEO ve moda birbiriyle alakalı değil. Ancak, bu, enjekte ettiğim bağlantının çalışmadığı anlamına gelmez.
“Genel” (Kademe 5) fırsatlarını yetkili haber siteleri, kolejler ve ilgisiz ancak yüksek kaliteli bloglar olarak sınıflandırıyoruz.
Bu fırsatlara “5” atayacaksınız.
Huffington Post, Fox, CNN veya Yahoo gibi haber siteleri bu katmanda hedefler olacaktır.
Muhtemelen “ilgisiz, ancak yüksek kaliteli bloglar” ın ne olduğunu merak ediyorsanız…
Açıklamama izin ver.
Kendine sormak isterdin:
Ek şirket, başarı sırlarını paylaşmak isteyen bir CEO’ya sahip mi?
Cevap “Evet” ise, girişimci, iş, küçük işletme, satış, pazarlama ve İnternet pazarlama bloglarına odaklanın.
Verimliliği veya kendini geliştirme bloglarını da düşünmek istersiniz. Bunun nedeni, her iki konuda da takviyeleri bir şekilde veya başka bir şekilde içerebilir.
Artık İlgi Piramidi modelini anladığınıza göre, aslında pratikte nasıl görüneceği:

Normalde renk kodu olmazdım, ama farklı katmanları görmenizi istedim.
Bu süreçle ilgili havalı şey, tüm şeyi dış kaynak olarak kullanabilmeniz.
Yani, size yeni gösterdiğim şey, ulusal bir SEO kampanyası için bir Relevancy Piramidi kavramını nasıl kullanacağımdır.
Şimdi bağlantı imkanlarını önceliklendirmek için bu tekniği yerel düzeyde nasıl kullanabileceğinizi göstereyim.
Yerel Alaka Piramidi
Coğrafi hedefli backlinkler yerel SEO’nun Creme de la creme’sidir. Bu yüzden bu fırsatları Piramit’te önceliklendirmelisiniz.
Yerel İlgi Piramidimizin nasıl göründüğü aşağıda açıklanmıştır:

Bu örnek için bir Chicago limuzin şirketi kullanacağım.
Birinci Katman:% 100 Coğrafi Hedefli ve Niche İlgili
En değerli hediyeleriniz buraya atanacaktır. Bunun nedeni hem alakalı hem de coğrafi hedefli alakalı olması gerektiğidir.
Bunlar nadir, ama değerlidir.
Bir örnek Chicago limuzin rehberi olurdu.
İkinci Kademe:% 100 Niche İlgili
Tier Two ve Tier Three birbirleriyle değiştirilebilir, ancak önce nişle alakalı linklere odaklanmak istiyoruz.
Limos blogları, limuzin dizinleri ve limuzin dernekleri bu kategoriye girecekti.
Üçüncü Seviye:% 100 Coğrafi Hedefli
Tier Three’da, çabalarınızı Chicago hedefli fırsatlara odaklayacaksınız.
Chicago dizinleri ve Chicago blogları burada adil bir oyun.
Tier Four:% 50 Niche İlgili
Bu aşamada çabalarınızı ilgili nişlere odaklayacaksınız. Düğün blogları ve düğün dizinleri bu kategoriye sığacaktı.
Katman Beş:% 25 Niche İlgili
5. Seviyede seyahat bloglarına, ulaşım bloglarına ve hatta arkadaşlık bloglarına odaklanabilirsiniz.
Yerel İlgi Piramidinin pratikte nasıl görüneceği:

Sanırım anladın:
Bağlantı alaka düzeyi süper önemlidir, ancak bir fırsatın uygun olup olmadığını nasıl anlarsınız?
Sen incelemek istiyorsun:
1. Bağlama alanının genel içeriği “teması”. Seninkiyle alakalı mı?
2. Etki alanına giren backlink’lerin alaka düzeyi. Web sitelerine ait web siteleri sizin için alakalı mı?
Bu amaçla Majestic’in Topikal Güven Akışı Konularını kullanmanızı tavsiye ederim.
2. Yetki
Site ne kadar güçlü olursa, sonuç o kadar iyi olur.
Google artık PageRank’i güncellemediği için üçüncü taraf metriklerine güvenmeniz gerekiyor.
Bu üçüncü parti araçların hiçbiri mükemmel değil, ancak işi yapacaklar.
Tüm seçenekleri kullanarak fırsatları analiz etmenizi öneririm.
En iyi bağlantı analiz araçları şunlardır:
• Ahrefs
• Majestic
• Site Gezgini’ni açın
3. Bağlantı Kalitesi
Etki Alanı Derecelendirmesi (Ahrefs), Güven Akışı (Majestic) ve Etki Alanı Yetkilisi (Moz) gibi üçüncü taraf metriklerin tümü manipüle edilebilir.
Dolayısıyla, bir web sitesi yüzeyde “yetkili” gibi görünse de, daha derine indiğinizde bu tamamen tehlikeli olabilir.
Bu yüzden fırsatların bağlantı profilini incelemelisiniz.
Yukarıda bahsettiğim tüm araçlar işi yapacak.
Bağlantı fırsatınızın bağlantı profilinin yüksek kaliteli olup olmadığını belirlemek için, bu bölümlerde özetlenen aynı standartları kullanın.
4. Trafik
Link edinmeye web sitenize trafik çekmek amacıyla yaklaşırsanız, tüm zihniyetinizi değiştirir.
Amacınız, web sitesinde gerçek trafik ile geri dönüşler yapmak olmalıdır.
Bu, bir sürü yönlendirme trafiği alacağınız anlamına gelmez, ancak sahip olmak için iyi bir standarttır.
Bir sitenin analiz verilerine girmeden kesin trafik verisini asla bilmeyeceğinizden, SEM Rush veya Ahrefs’i kullanmanız gerekecektir.
5. Yazım Standartları
Elmaslar neden değerlidir? Çünkü elde etmek zor. Bağlantı yapınıza bu şekilde yaklaşmanız gerekir. Bir backlink inmek daha zor, muhtemelen daha değerlidir.
Diğer yandan:
Bir backlink daha kolay elde etmek, daha az değerlidir.
Editörlük standartlarına sahip web sitelerinde backlink almaya odaklanın.
6. Giden Bağlantı Kalitesi
Güçlü içerikli yönergelere sahip web siteleri, yalnızca kaliteli kaynaklarla bağlantı kuracaktır. Bağlantınızın, diğer kaliteli giden bağlantıların çevresinde “canlı” olmasını istiyorsunuz.
Her olası web sitesini inceleyin ve şunları sorun:
• Neye bağlanıyorlar?
• Giden linkler uygun mu?
• Giden bağlantılar, güvenilen sitelere mi sayılacak?
• Giden linkler doğal mı görünüyor yoksa ücretli bağlantılar gibi mi görünüyorlar?
7. Endeksleme
Bu, en açık nokta, ancak hedef web sitesinin Google’da dizine eklenmesi gerekiyor. Site dizine eklenmemişse, geri bağlantılarınız değersiz olacaktır.
Sadece Google’a gidip “site: example.com ”’u arayın. Onlar gelmezse, web sitesinden kaçının.
Artık gıcırtılı bir temiz bağlantı profilinin neye benzediğini biliyorsunuz.
Ama şimdi size kaçınmanız gereken geri bağlantıları göstereyim.
ÖNLEMEK İÇİN ZARARLI Backlinkler
Sitenize asla dokunmaması gereken belirli geri bağlantılar var.
Bu geri bağlantıları kullanmaya karar verirseniz, sadece bir ceza için riskinizin çok daha büyük olduğunu bilin.
Aslında:
Web sitelerinin bu geri bağlantıları kullanmak için ceza aldığını gördüm.
Sana söylüyorum çünkü tahmin ettiğimi düşünmeni istemiyorum.
Bu backlink’lerin size manuel veya algoritmik bir ceza verebileceği bir FACT’tır.
(Neredeyse) Alakasız Her Şey
Seviyeniz, sitenizi çevreleyen bir alaka duvarı olmalıdır. Yukarıda özetlediğim İlgi Piramid prensibi yüzünden “hemen hemen” her bağlantının alakalı olması gerektiğini söyledim.
Kamu ağları
Hemen hemen tüm SEO forumlarına gidebilir ve kamu ağlarında geri alım satın alabilirsiniz. Bu ağlar genellikle hizmetlerini “özel blog ağları” olarak tanıtacaktır. Ama bu bir yalan.
Bir ağı reklamını yaptığınızda artık özel değil.
Google’ın kısa tarihi boyunca, herkese açık ağları parçalama yolunda gitmiştir. Bundan sonra, bu ağları kullanan her web sitesini dışarı çıkarır ve yok ederler.
Google’ın şu ağları tespit etmesi kolaydır:
A) ana sayfada aşırı miktarda giden bağlantılar (genellikle 25-50 +) vardır: GERÇEK web sitelerindeki ana sayfalar ana sayfada çok fazla miktarda giden bağlantıya sahip değildir.
B) giden bağlantılar birbiriyle tamamen ilgisizdir: kumar sitelerine, SEO sitelerine, fitness sitelerine vb. Giden linkler olacaktır. Herhangi bir anlam ifade etmemektedir.
C) Her gönderinin içeriği ince (yalnızca 250-300 kelime): Google’ın Panda algoritması ince içerikten nefret ediyor.
D) koşabilirsiniz, ancak saklanamazsınız: bazı ağlar Ahrefs ve Majestic tarayıcılarını engellemeye çalışacak, ancak aslında bir ayak izi. Öte yandan, tarayıcıları engellemeyen ağlar, kızgın bir rakipten dolayı Google’a bildirilir. Kaybedilen bir durum.

Blog Yorumlarını Takip Et
Bunlar satın alabileceğiniz en ucuz geri bağlantılardan bazıları. Onlar da bir ceza iniş için mükemmel bir tarif.
Büyük miktarlarda giden bağlantılar + alakasız bağlantılar + “kötü mahallelere” giden giden bağlantılar (kumar, ilaç, porno vb.) = Toksik bir backlink
Backlink kalite göstergesini hatırla # 6?
Bağlantınızın bu ortamda yaşamasını istemezsiniz.
Kenar çubuğu, Altbilgi Geri Bağlantıları
Kenar çubuğu ve altbilgi geri çalışmalarının işe yarayacağını kabul ediyorum, ancak aynı zamanda riskli.
Bağımsız bağlantılar ücretli geri bağlantılar gibi görünür ve Google’ın bunları nasıl hissettiğini bilirsiniz.
Bu yüksek otorite geri bağlantılarını satan satıcılar da diğer web sitelerine satıyorlar. Bu web sitesinin çoğu sizinkilerle alakasız olacaktır. Çünkü bu satıcılar nadiren parayı geri çevirir.
Hatırlatma olarak:
Bağlantınızın alakasız veya “kötü mahalle” bağlantıları ile yaşamasını istemezsiniz.
Kenar çubuğu / altbilgi geri bağlantıları hakkında bir önemli not:
Bu bağlantılar neredeyse her zaman site çapında bağlantılardır.
Anahtar kelime açısından zengin bir çapa metni kullanıyorsanız, sitenizi yok edebilirsiniz.
Çapa metin profilinizi bozacak.
Web tasarımcılarını, pazarlama şirketlerini ve web barındırma şirketlerini altbilgi geri bağlantılarını seviyorum.
Dolayısıyla, bunları kullanmaya karar verirseniz, markalı çapa metni kullanmanızı öneririm.
Bu kuralın bir istisnası var:
Kodu işleyebilmeniz için bağlantınızın yalnızca ana sayfada (site yetkilisinin çoğunun bulunduğu) gösterilmesini sağlayabilirsiniz.
WordPress kullanıyorsanız, bu Sınırlı Widget eklentisini kullanabilirsiniz.
Otomatik Geri Bağlantılar
Genel bir kural olarak, birinci katmandaki otomatik bağlantı oluşturma araçlarından kaçınmalısınız.
Bu yazılımlardan bazıları GSA, Ultimate Demon ve SENuke’dir.
Bu yazılımlar istenmeyen platformlardan yararlanır ve muhtemelen sitenize bir ceza kesecektir.
Şimdi, veba gibi kaçınmak için hangi bağlantıların olduğunu bildiğinize göre, aşağıda oluşturmanız gereken temel geribildirimler:
“Temel” Backlinks Nasıl Yapılır
“Temel” geri bağlantıları her normal web sitesinin sahip olması gereken şeydir.
Sitenizin etrafında bir güven katmanı oluşturacaklar.
Bunun nedeni, otorite sitelerden geri dönüşsüz, markalı geri dönüşlerden başka hiçbir şey kullanmamanızdır.
Bu kesin yaklaşımı üstlendiğimiz her müşteri ile kullanıyoruz ve son derece iyi çalışıyor.
Önemli Not:
Temel backlinkler için sadece çıplak link veya markalı çapalar kullanmalısınız.
Sosyal medya
Yapmanız gereken ilk şey, tüm sosyal medya özelliklerinizi güvence altına almaktır.
En azından, işletmenizin sahip olması gerekenler:
• Facebook
• Twitter (beni takip et)
• LinkedIn (benimle bağlantı)
• Pinterest
• Instagram
Bu platformlarda aktif olarak pazarlamak zorunda değilsiniz, ama kesinlikle incitmez.
Örneğin, Gotch SEO için sosyal medya yöneticim, Facebook’un tavsiye trafiğine ve katılımına dayanan en iyi sosyal medya platformumuz olduğuna karar verdi.
İşte bu yüzden Facebook’ta “hepsi bir arada” ve diğer platformlarda aktif değiliz.
İşletmeniz için en uygun platformları seçin.
En azından, bu hesapları doldurun ve bazı içerikleri paylaşın, böylece en azından bir tabana sahip olursunuz.
Özel: Markanızı güvenceye almak için 300’den fazla siteye erişin.
Işletme listeleri / Alıntılar
Google, işletme listelemelerini, yerel arama algoritmasından ayrı olduğu kadar değer verir.
Bu, HERHANGİ bir SEO kampanyası için bunları kullanmanız için fazlasıyla yeterli olmalıdır.
Listelerdeki soğuk bölüm, yaklaşık% 50’sinin size İzlenmemiş, uyarlanmamış bir bağlantı vermesidir.
İş atıfları, sitenizin etrafında bir güven temeli oluşturmak için mükemmel bir yoldur.
Daha önce, sitenize isabet eden tüm backlink’lerin% 100 uygun olmamasını söylemediğimi hatırla.
İşletme listelerine ve sosyal medya profillerine başvurdum.
Google bu platformlara güvenir ve her tür işletmenin bunları kullanacağının bilincindedir.
Bir anlamda, alakalı olmadıkları için bir geçiş yaparlar.
Niş Hedefli Dizinler
Çoğu dizin oldukça değersiz olsa da, kaba bazı elmaslar vardır.
Niş hedefli dizinler hem alakalı hem de Takip bağlantısını sunar.
Bildiğiniz gibi, bu özelliklerin her ikisini de geri almak zor.
Niş dizinlerini bulmak için Google’da bu arama dizelerini kullanın:
• NICHE + Dizin (Örnek: “fitness + directory”)
• NICHE dizinleri
• NICHE + “site gönder”
Coğrafi Hedefli Dizinler
Coğrafi hedefli dizinler yerel işletmeler için sahip olunması gereken bir bağlantı kaynağıdır.
Coğrafi hedefli dizinleri bulmak için kullanabileceğiniz bazı arama dizeleri şunlardır:
• şehir + dizini
• dizin + şehir
• sitemi + gönder
• niş + şehir + dizini
• şehir + dizinleri
Niche İlgili Blog Yorumlar
Her zaman neden bu kadar çok SEO’nun neden alakalı blog yorumlarına atladığını görünce şaşırdım. Çok fazla SEO, korkulan “NoFollow” etiketi nedeniyle onları ihmal ediyor.
Onları ihmal etmemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Ajansım niş alakalı blog yorumlarını kullanıyor:
• A) müşteri sitemizin çevresinde bir alakalılık katmanı oluşturmak
• B) Follow ve NoFollow backlinklerine oranını iyileştirmek
• C) çapalarımızı anlamlı bir şekilde çeşitlendirmek
• D) bazen küçük miktarlarda yönlendirme trafiği olsun
2013’te, Brian’ın yazdığı makalenin ilk yorumunu ben yaptım:
Bu bir yorum sitede şu ana kadar 143 ziyaretçi gönderdi:

• E) blogcuyla gelecekte geri dönüşler için kullanabileceğiniz bir ilişki kurun.
“D” noktası en önemli ve çoğu SEO’nun dağıldığı yerdir.
En iyi bloga gitmeyin ve “ben de” yorum veya genel / yararsız bir şey yazmayın.
Bu ilişkiler kurmuyor.
Bloga anlamlı bir şekilde katkıda bulunmalısınız.
En önemli:
VALUE eklemelisiniz.
Bu, beş paragraflık bir makale yazmanız gerektiği anlamına gelmez.
Aslında buna karşı tavsiye ediyorum.
Bir noktaya odaklanın ve özlü, iyi düşünülmüş bir yorum bırakın.
Niche İlgili Forum Backlinkleri
Sektör forumlarına katılmak, marka bilinirliği oluşturmak için mükemmel bir yoldur.
Doğru yaparsanız, web sitenize alakalı yönlendirme trafiğini yönlendirirsiniz.
BlackHatWorld.com’un 2014’ten beri sitemi gönderdiği trafik:

Bu, forumdaki 18 farklı ileti dizisinden gelen yönlendirme trafiğidir.
Forum üyeleri içeriğimle bağlantı kurdu, ancak eğer yaratıcıysanız, onu düzenlemek zor olmazdı.

İmza geri bağlantılarına izin veren pek çok forum yok, ancak birçoğu hala profil geri bağlantılarına izin veriyor. Bu profil geri bağlantıları, çoğu durumda alakalı oldukları ve Takip ettikleri için değerlidir.
Forum profilinizin geri dönüşlerinden en iyi şekilde yararlanabilmek için size bazı hızlı teknikler göstereceğim.
1. İlgili forumlar için öneriler
Forumları bulmak için Google’da aşağıdaki arama dizelerini kullanın:
• forum + NICHE
• NICHE + forum
2. Profilinizi doldurmak için zaman ayırın
Bağlantınız büyük olasılıkla çıplak bir bağlantı olacağından, birlikte ortaya çıkmanız gerekir.
Birlikte oluşunuz, web sitenizin hedef anahtar kelime öbeğinin bağlantınıza yakın olduğu zamandır.
Sadece meşru bir profil açıklaması yazın ve ana anahtar kelimenize attığınızdan emin olun.
3. “kişilik” / görgü kurallarını anlayın
Her forum farklı ve her birinin nasıl çalıştığını öğrenmelisin.
Bazıları biraz kendi kendini tanıtmaya tahammül ederken, diğerleri sizi bunun için yasaklar.
Forumda tarayın ve üyelerin ileti dizilerinde paylaşım paylaşıp paylaşmadığını görün.
4. Gönderi sayısını artırın ve arkadaş eklemeye başlayın
Sahip olduğunuz daha fazla yayın / arkadaş, foruma daha fazla güvenirsiniz. Ayrıca, daha fazla bağlantı profil sayfanıza daha fazla iç bağlantı gönderir.
Bu profil sayfanızın yetkisini yavaşça oluşturacaktır.
5. Bir iş parçacığı başlat
İyi düşünülmüş konuları başlatmak, forumda güvenilirlik oluşturmanın harika bir yoludur.
Tamam, şimdi bütün bunları yapmanın ne olduğunu soruyor olabilirsiniz?
Amaç, profil sayfanıza isabet eden iç bağlantıların miktarını artırmaktır.
Bu forumun otoritesini güçlendirir. Sonuç olarak, profil sayfanızın bağlantıyı barındıran yetkisini artıracaktır.
Tüm bu çalışmanın ikinci hedefi, forum topluluğunun bir parçası olmanız ve böylece üyelerin size daha fazla güvenmesini sağlamaktır.
Forumda iyi bir üne sahipseniz, içeriğinizi alev almadan veya yasaklanmadan paylaşabilirsiniz.
Artık backlinks sağlam bir temel oluşturmak için ne gerektiğini biliyorsunuz. Şimdi “Güç” geri bağlantıları olarak adlandırmak istediklerime girmenin zamanı geldi.
Güç Geri Bağlantıları
“Güç” backlink’leri sonuçlarınızı hızlandıracak çünkü:
A) En alakalı ve onlar
B) onlar en yetkili
İçeriğe Dayalı Yaklaşım
Kaliteli içerik üretmek kadar zor olduğu için, yüksek otorite geri bağlantılarını bir web sitesine yönlendirmenin daha iyi bir yolu yoktur.
İçerik odaklı bir yaklaşımla yapmanız gereken sadece üç şey vardır:
1. Hedeflenecek doğru anahtar kelimeleri bulun
2. Bu anahtar kelimenin etrafında harika bir içerik parçası oluşturun
3. İçeriği tanıtın (sosyal ve backlinks)
Kaliteli içerik oluşturduğunuzda, işletmeniz için ASSETS oluşturuyorsunuz.
Google’ın yaptığı şey ne olursa olsun, içeriğinizi asla çıkaramaz.
2018 ve sonrasında, uzun vadeli bir zihniyetle bağlantı kurmaya başvurmalısınız.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s